İran medyası, İran Deniz Kuvvetleri’nin Hürmüz Boğazı yakınlarında üç adet ABD destroyerine saldırı gerçekleştirdiğini duyurdu. Tesnim Haber Ajansı’na konuşan anonim bir kaynağa göre, bu saldırıda ABD’ye ait savaş gemileri önemli hasar aldı. Saldırının, füzeler ve kamikaze dronlar kullanılarak yapıldığı bildirildi. Saldırı sonrasında, ABD donanmasına ait destroyerlerin Umman Denizi’ne geri çekildiği kaydedildi.
Related Posts
Carl Jung’un 19. Yüzyıldan Kalma Sözü, Dijital Dünyada Yeniden Tartışma Konusu Oldu
- Ahmet Doğan
- 12 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0
Kayınvalidenin Dehşet Anları: Kainat Güzeli Gelinine Kurşun Yağdırdı
- Ahmet Doğan
- 25 Nisan 2026
- 2 min read
- 0
Kurban Bayramı Öncesi Dolandırıcılara Dikkat! 0850’li Hatlardan Gelen Tuzağa Kapılmayın
- Ahmet Doğan
- 17 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0